2 dagar kvar!

Nu är det inte länge kvar tills tomten kommer! :)
Steg upp för en stund sen x) Har hört när ambulanser har kört om här, men jag är inte säker på om de var många, för att första gången jag "hörde" dem, hörde jag dem också i drömmen jag drömde sådäär halft :D Men åtm 1 ambulans har kört här förbi :b
Ska kanske till stan idag. Ska köpa de sista julklapparna, om jag hittar. Annars blir det att åka iväg ännu en sista gång imorgon..
Jag och Anna borde ha klätt på julgranen redan och jag borde ha bytt lakanen i min säng.. Men vi försov oss visst lite.. ehm..

Det är troligtvis första gången, som jag inte har kommit på något som jag vill ha till julklapp. Förr var det ungefär att jag ville ha en ny telefon eller något spel. Men i år, i år har jag inte skrivit något på julklappslistan! Kanske jag inte får nå julklappar då.. voi voi.

Nu ska jag försöka städa lite! Hejj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0