3 dagar till jul

Känns inte alls som jul.. Var är snön? :/
Vi tog fram julgranen idag.. Den står i vardagrummet opåklädd.
Idag blev det att åka till mormors, som vi gör nästan varje söndag. Men före det handlade vi lite gåvor.
När vi kom hem åt vi, och nu sitter jag här.. Och vad ska jag göra? - Ingen aning..
Jag skulle inte bry mej om skolan skulle börja direkt dagen efter julafton. Vad är det för vitts att sitta hemma och göra ingenting? - ingen.
Försöker vara så positiv som möjligt, men nu funkar det bara inte.. Ännu 16 dagars hemma sittande..

Ännu 2 julklappar som måste köpas. Den ena vet jag, men inte den andra.. Hur kan det vara så svårt?!

Jag skrev tidigare i bloggen om hur jag inte tål de som bara klagar på allt, men då menade jag sådana som klagar på samma sak typ varenda dag, visst får alla vara på dåligt humör nångång. Men det är tungt att lyssna på dem.

Nåjaa..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0