Finlands självständighetsdag.

Hyvää itsenäisyyspäivää!
Det har man sett många säga idag, på 'linnanjuhlat'. Såg på den en halv timme, men sen blev det nog för långtråkigt. Det enda intressanta var att en kvinna glömde skaka hand med Pentti. Hon faktiskt glömde.
Har inte gjort mycket idag inte.. Var ut och gå med Anna, och så fotade vi lite där före.
Har sorterat lite teckningar idag. Men det förargar mej när jag inte hittar de jag ritat för typ 2-3 år sedan. Jag vet var jag har haft dem, men nu har jag inte skåpet de varit i längre.. :(
Imorgon blir det troligtvis stan och mormors. + att läsa till modersmåls provet som jag har på måndag.. :s

Nää nu, hejj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0