Guitar Hero

Vad det är roligt att spela guitar hero! :) Spelade det vi Emmas. Annalina och Johanna var också där.
Är inte alls trött.. Det ända dåliga med att vaka är när man inte har något att göra. Om jag inte pratar med någon på msn är det näst bästa saken att göra, att se på gamla bilder :) Väcker så måga (bra) minnen.
Skulle läsa en bok, men den jag fick till julklapp är så hemsk, så jag kan bara läsa den på dagen :D

På onsdag är det nyårsafton (heter det så?). Då har mamma och pappa 25 års bröllopsdag. Får se vad vi hittar på som present till dem. Sen fyller mamma år i januari, vad ska man köpa då? Och pappa fyller år i Februari... Grrh! Allt för många presenter att köpa! Det är SÅÅ svårt att hitta något liite heller bra till dem :s

Nu ska jag "surfa" vidare :D Hejj!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0