Hello!

Hade matte prov idag, vilket jag tyckte gick helt okej. Men får ändå inget bra vitsord.. :s
Har haft det faktist jätte kul idag! :D Minns inte riktit när jag sist skrattat så mycket :'D
Efter skolan åkte jag och pappa till stan. Vi skulle köpa julklappar, men jag kunde knappt gå ut tr bilen för jag hade så sjuk mage. Men vi gick in till Chydenia iaf, om det skulle hjälpa min mage. Men när vi gått där en stund och var på väg ut därifrån känndes mina ben helt varma och mjuka och så kände jag att det började svartna för ögonen, men ja hann ut och fick frisk luft. Så det hände inget.. Det var hämskt :s Så hämtade vi mamma från frisören, och jag beställde tid till frisören på samma gång! :) Så nu har jag tid att färga håret och klippa den lite :) Äntligen! Och jag fick det fixat före julfesten t.o.m.!
     När vi handlat mat åkte vi hem, och så kom Emma och Annalina till oss på samma gång. Johanna kom också, men lite senare. Vi pratade, åt chips (:D), bakade en kladdkaka och så såg vi lite på en film.. :) Kul!
     Så fick jag inhandlat smink också! :D Inte ofta det händer, eller jag brukar inte minnas eller orka köpa, men idag tog jag mej i kragen och faktiskt köpte :D (eller mamma köpte..)
     Nu ska jag typ göra läxorna eller nåt och sen gå och lägga mej! :)
Hejdå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0