Idols final

Idag får vi reda på vem som vinner Finlands Idols. Själv tycker jag mera om Koop, men vet inte vem jag vill att ska vinna, men ja vill att Koop ska bli kändare eller bättre än Anna :D

Idag har jag faktist inte gjort något. Bara tittat på tv, typ.
Så har min navel piercing blivit ganska dålig :S Eller själva piercingen har väl iget problem, men på sidan om hålet (åvanför) har det bildats en vårta eller nåt liknande :S:S Den gick på nåt sätt sönder idag, och den började blöda ganska mycket. Ska se om jag går till skolhälsovårdaren imorgon för att se om hon vet vad jag ska göra.. Skrämmande.

Imorgon kommer pappa hem :) Det känns på nåt sätt lättande. Vet inte varför. Men nu slipper man dit man vill (nästan). För mamma kör ju inte bil, men det gör pappa. I fredas slapp jag inte nästan ens till Emmas, och hon bor ca 2 km från oss, men så var Ninni och Toni så snälla så jag fick skjuts av dem :)

Nu ska ja se på Amazing Race. Hejj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0