Läsa läsa läsa!

Har läst nästan hela kvällen :s Har någonslags bokpresentation imorgon i modersmål, och har inte läst klar boken :b wups..
Har ungefär 50 sidor kvar att läsa.. pjuh! det blir läggdags lite senare ikväll då.. för jag har bestämt mej att jag ska läsa hela boken, inte håppa över sidor.

Idag är det då dagen som de flästa barn har väntat på, bl.a. jag. Dagen då man får öppna första luckan på julkalendern!
Jag glömde bort att öppna min julkalender i morse, och fortfarande ligger den oöppnad på golvet. Får väl bli 2 luckor imorgon istället.

De har en julkalender i skolan också. In i varje lucka finns det en bild på en etta eller tvåa. De sade att det kommer upp pinsamma bilder, phuh! Idag var det en bild av en flicka när hon var liten, med en text som det sto "Jag sjungde även när jag åt" eller något liknande. Bilden var inte det minsta pinsam, och texten var inte det minsta rolig.. Så får se hur det blir i fortsättningen.

Nu måste jag läsa! Hejdå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0