Lööördaaag.

Jaa. Idag är det faktiskt lördag! :D
Steg upp för en liten stund sen, och funderar nu på vad jag kunde göra idag.

1) Städa mitt rum.
2) Duscha.
3) Se en film?
4) ?????

Det är visst lucia dagen idag?
Igår var vi till kyrkan, där hade de lucia + kören och några andra som sjöng.
Det var väldigt tråkigt! Sen skulle vi ännu gå till skolan! = KALLT!
Resten av dagen gick helt okej. Förutom engelska provet :s gick inte bra..
Ja, och sen när vi kom från kyrkan råkade jag snubbla till lite grann, när vi kom in i skolan :D haha..

Igår kväll for jag och Ninni till Emmas. Vi såg på en äcklig film :s The Ruins, på vissa ställen var den hämsk, men för det mesta var den obehaglig.. Efter det såg vi en annan film, Mr. Magorium's Wonder Emporium :D Den hade 3 års åldersgräns :D Men den va ju bra ;) Fick iaf bort dom obehagliga tankarna från den föregående filmen. Nångång efter klockan 23 hämtade Toni Ninni, så slapp jag hem med dem :)

Nu blir det något annat, hejj så länge! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0