Oj..

..vilken kväll! Några var i full fart, och några satt bara å såg på :b Jag hör till de/den som såg på :b Har inte ännu funnit mina dance-moves :D Kanske de dyker upp någonstans ifrån snart.. Vem vet.
Kom just hem alltså från gillestugan. Ganska lite folk faktist, men helt kul folk :)
När jag var på väg dit (gående) hörde jag något som prasslade i buskarna brevid, så jag fick springa tills jag kom fram :D Och när jag kom hem orkade jag inte vänta på prasslandet i buskarna, så jag sprang hela vägen hem :D Vilket är typ högst 500 meter.. x) Men i alla fall :D
Linnéa var också där! Har inte sett henne sen i somras. Roligt var det att se henne! :)
Borde gå och lägga mej nu, men är inte alls trött, eftersom jag sov till ungefär klockan 1 idag.
Ska sätta in bilderna från ikväll på dator, får se om några av dem kommer upp hit t.o.m.

Gonatt! (i förskott)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0