Onsdag.

Kvällen har jag spenderat med näsan fast i matematikboken. Har nämligen matte prov imorgon. Tycker själv att jag kan största delen, men vissa saker förstår jag bara inte, ser inte något logiskt i det..

Men jag har också varit lite aktiv. Jag "bakade" en paj :D = jag tog fram en frödinge blåbärspaj ur frysen och värmde upp den i ugnen :D + att jag 'bakade' något som jag ska bjuda åt Annalina och Emma imorgon, om de kommer hit och se på film ;)
Sen kokade jag kaffe till pappa. Vilket jag var lite skeptisk över, för jag har 1 gång i mitt liv kokat kaffe, på lägerskolan i lågstadiet, och den blev allt för svag :D Men denhär gången lyckades jag :D Det är inte sist och slutligen så svårt xb

Om jag vill skulle jag slippa iaf 3 gånger till lappland i vinter. Men jag tror jag väljer att åka 0 ggr. Jag tycker nämligen inte om att ränna slalom. Eller det går ju, men inte det roligaste som jag vet inte. Tycker nästan mera om att skida! :o usch..
Men får nu se hur jag gör. Men den ena gången skuller vara på nyåret, vilket jag inte går med på, (tror jag).

Nu, hejdå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0