Stan

Kom just hem från stan. Åkte dit med Ninni, så var Emma och Annalina redan där, så var vi med dem :) Jag hittade julfest kläder åt mej! :) Skulle nog inte ha hittat, om inte flickorna varit med!
Var till stan igår också. Nästan hela kvällen. Jag letade efter julfest kläder, men jag hittade ingenting! :s Eller jag hittade, men det fanns typ 2 kvar av varenda plagg jag hittade, och de var såklart fel storlek..
Men, jag hittade en skön luvtröja (?), en huppari iaf :D
Imorgon slutar skolan redan klockan 1! :) Skönt. Sen är det bara julfest på fredag, från 8-11, och sen är det jullov! ^^ 
Men jullovet är nästan för långt tycker jag. För jag kommer inte ha något att göra! :o Annat än städa..

Förresten! Jag var i skolans julkalender idag! xD

Men nu måste jag kolla en sak för Emma. Hejjs!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0