Torsdag

Imorgon är det julfest! :) Håller på fixa naglarna just nu.. inte det bästa jag vet... tungt :D
Vi slutade skolan redan klockan 1 idag, så jag var hemma halv 2.
När jag kom hem somnade jag visst lite, och vaknade när Emma ringde och sa att hon och Annalina snart är här.
Emma hämtade skor som hon lånar av Anna, och så gav de smakråd till mej om vilka skor jag ska ha imorgon på julfesten.

Bara 6 dagar kvar till julafton. Känns inte alls som att det snart är jul..
Har ännu inte köpt alla julklappar.. Men det hinner jag väl. Fattas bara 2 julklappar. Eller om jag riktigt vill så fattas det 5.. Så får se.

Nu ska jag fortsätta fixa naglarna.. Heps!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0