Torsdag :)

Och jag mår dåligt :s Vet inte varför. Började må dåligt på psykologi..
Idag åkte många till Vasa för att se på teater.
Imorgon blir det sovmorgon ^^ Fast jag inte annars skulle ha haft det, bara för att vi ska till kyrkan för att se på lucia.. Yey, kyrkan... Det tråkigaste jag vet, är att sitta i kyrkan.. *snark*
Så ska vi inte heller glömma att det är fredag imorgon :) Ska inget extra på veckoslutet, men skönt ska det bli!

Annars så kom paketet som jag beställt för en vecka sen, i förrgår, och när jag läste på pappret stod det att en "sak" var slutsåld, och den "saken" var en del av Ninnis julklapp.. hmh!

Nu är pappa i Japan, och jag slipper inte till stan för att köpa julklappar på en stund :( Och här för några dagar sen kom jag på att jag inte har julfest kläder..! :s

Skit! Jag har prov imorgon! :o glömde det.. :s OoOrkkar INTE läSa..!!!!! :( :'( :( :'(

Hejjdåå..

[v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0