Wups..

Steg upp halv 2 idag (finsk tid) x)
Är på väldigt bra humör idag! Inte ändå på sånt humör att jag är över glad till folk, men innombords så är jag väldigt.. aktiv! :D
Till julklapp fick jag en svart.. Neule? Vad heter det på svenska? :b Men iaf. så mamma hade köpt den till mej i storlek XS (?!) Så hon bytte den idag när de åkte till stan. Men, det fanns inte någon annan storlek i svart, så det blev en grå :) Bra bara att jag fick någon annan, för jag behöver den!

Jag hade tänkt åka till stan idag, med Anna & Filip. Men mamma väckte mej uingefär halv 12 och sa att hon och pappa åker iväg till stan, precis då.. Så somnade jag om, och vaknade halv 2.. Och så hade väl A & F bestämt sej att inte åka heller.. Grymt..
Men en annan dag :)

Nuu ska ja söka upp några saker från nätet.. Hejj! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0