Dansgala.

Ja igår bar det iväg till Jakobstad, till dansgalan. Åkte dit med Sandra och hennes föräldrar. Vi kom dit en 8 tiden.
Vi fick stå å vänta på Maarit o jänget nästan i en timme! När vi träffat dem åkte vi till neste, och där var vi resten av kvällen.'
Sen skulle Sandras åka hem, men jag å Emma ville inte ännu heller hem så vi lämnade dit. Efter det.. jaa jag kommer inte ihåg, jag var nykter, men ändå, jag kommer inte ihåg.. ;)
Sen klockan 2 slapp jag och Emma hem med taxi till Nedervetil, och från 13 fick vi skjuts av staffan i hans traktor hem.
Tack för det! :)

Nu ska jag göra mej i ordning för vi ska åka till mormors och efter det ska vi ut och äta med Anders och Henna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0