Fredag - Lördag

Har inte uppdaterat på en stund så här kommer lite om vad som hänt, vilket inte är mycket :D

Igår (fredag) kändes skoldagen väldigt kort. Som tur!
Efter skolan åkte vi ut och äta, jag, mamma, pappa, och Anna. Vi åt vi Wanha Lyhty, och det var gott! :) Efter det skjutsade jag och Anna, mamma och pappa till teatern som de skulle till. Sen och shoppa lite :) Fick t.o.m. med mig något ;) fast jag harmades efteråt över en sak, nämligen jag köpte en tröja från Lindex, och man skulle ha fått 2 för 1, men klockan var redan 10 minuter över stängningstiden (heter det så?), så jag hann inte ta något annat :S
I det skedet var mina fötter döende, jag hade mina högklackade på mig, fast jag bara hade gått i dem i 2 timmar, men det var en pina.. :s Sen bytte jag skor, jag hade tagit med ett annat par för säkerhets skull, och så åkte vi iväg till ABC för att dricka kakako, men det blev ändå ingen kakao till slut :D då var klockan så mycket att det var tid att hämta mamma och pappa.

Idag steg jag upp nångång vid 12 tiden. Sedan dess har jag fixat naglarna och tittat på nån program på tv om hurrikaner.
Snart ska vi äta, och kvällen spenderar jag troligtvis framför tv:n. Anna har tagit hem Desperate Housewives season 3  ;)

Jag älskar mina naglar just nu ^^ förutom de 2 som jag föstörde lacket på.. :( :b
Häjj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0