Fuladagen

Idag var det fuladagen. Jag hade Annas gamla byxor och skor och en stickad tröja som mamma stickat när hon var ung :b
Jag och emma borde nog ha fått någon diplom för våra fina skor ;) :D
Fick nu då äntligen min psykologibok som jag så länge tjatat om :P
Och, när jag, Elin och Emma kom till Smarket sade en kvinna/tant: "oj så fina byxor!" :'DD

Kom just hem från Emmas. Var dit med Annalina och Johanna :)
Såg Emmas katt för första gången och den är sååå söt! ^^ Men nu efteråt rinner näsan och ögonen kliar x) Men det var värt det xP + att när vi kom hem med Johannas, hade de såklart hunden med sej i bilen! :D men det gick ändå helt okej.. :)
Tror inte att jag sett Johanna mera än en gång sen skolan började. Och skolan började för snart 4 månader sen! :o Så det var kul att träffa henne :)

Nu ska jag se om jag har några läxor, göra dem ifall jag har, sen läsa på boken till modersmål och sen sova :)
Hejj!

Sådär btw, en flicka blev inlåst på vessan igår i skolan (låsen fastnade), så de blev tvungna att typ såga loss dörren x)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0