Gokväll!

Har just varit ut och gå med Annalina i ovädret :D :b Det är typ snöstorm där ute :S Och nu sitter jag och vätar på att pappa ska bli klar med cross-trainern. Kan uppdatera lite här så länge.

Igår kom Sandra till oss, vi gjorde inte så mycket men kul va de iaf, har inte sett henne ordentligt på en stund så :)

Och idag på morgonen väckte Sandra mej och frågade om jag kommer med till stan :D Och det gjorde jag. Hoppade in i duschen fort och så gav vi oss iväg. 
Jag köpte en "huppari" och en annan tröja + ett navelsmycke. Sen när vi var klara hämtade mamma och pappa mej och vi åkte till mormors. Sandra åkte hem med sina bröder. 
Och ännu när vi kom hem från mormors körde vi via Citymarket för jag hittade en perfekt julklapp till Anna därifrån. Det var den andra julklappen jag köpt i år :b + att jag hittade underbara skor! ^^ men jag köpte inte dem, för det fanns bara ett par kvar av den storlek jag skulle ha, och de var trasiga :(

Men nuu ska ja sticka iväg! hejj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0