Haloj!

Skoldagen var helt okej.
Hade sovmorgon, sedan elevhandledning, mat, psykologi - film, religion, matematik.
Jag skulle hämta min psykologibok idag efter maten, men den skulle komma först klockan ett, och jag glömde att hämta den. Men som tur har den kommit! (tror jag).
Imorgon är det då fuladagen, har hittat kläder och skor. Men tröjan var svår att hitta :S visst, jag har många fula tröjor, men de dög inte :D
Var ut och gå med Annalina 6 tiden :) Sen när jag skulle gå hem kom en hund plötsligt springande över vägen rakt mot mig :o men den var ganska liten, så det var inte så skrämmande :D Så sprang den till oss och när jag kom hem sprang den iväg, för det hördes när någon visslade på den.
Borde gå och lägga mej nu. Men är inte alls trött! :o
Ojj, och så borde jag också göra matematik läxan :s hmh..
Japp, Hejhej!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0