Haloj!

Hejjssan. Idag har det inte hänt nå mycket. Gick till skolan som vanligt, hade släpat med mej skridskor och allt, och så nångång under första passet det kanske var (?) fick vi veta att vi ska på någon konsär, med klassisk musik fjärde passet - när jag har gymnastik! Så det kändes inte roligt nej.. Sen hämtade pappa mej från skolan och vi åkte till stan för att hämta mamma och till matbutiken.
Sen dess har jag sovit, vilket jag inte skulle få, för jag får inte sömn på kvällen då.. men jag överlever väl det :D

Imorgon händer det väl inget speciellt..?
Min psykologi bok har inte kommit ännu heller! Tanten i info shop hade beställt en bok för lite.. >:[

Hejj.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0