Lillajul!

Ojj vad jag blev glad när jag såg att jag redan haft 2 läsare idag xD
Har suttit och tittat på 'sjukhuset' nu en stund. Så kom pappa och gav mej en lillajul-present :) Det var en påse med olika choklad i :D mums x)

Städade lite grann här idag, men så orkade jag inte mera :D Fast jag inte städade mycket så märktes det endå, så något bra var det med det iaf. :D

Åååh, navelsmycket här brevid mej är såå frästande! x) men jag vill inte ta några risker att den ska bli inflammerad så jag måste låta bli.. men snart, snart ska jag byta! :D

Borde köpa julklappar :S Har redan köpt 2. Eller jag har beställt 1 (som inte kommit än), och köpt en. Jag måste ännu köpa iallafall 5 julklappar :o Hur ska jag hinna? :s Jag vet 2 som jag ska köpa, så jag måste ännu hitta på 3 som ska köpas. huhhuh.. Tungt med jul :D

Btw, fick en Rölli julkalender av mamma :D Dänx! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0