Sjuk?

Det känns som om jag kunde ha feber :S Och i halsen känns det precis som när man håller på bli förkyld.. :/ Nej nej nej :(
Men febertermometern visar 36.3C. Inte feber änn iaf..
     Idag kom Annalina hem! :) Hon var brun! :o Och jag fick en underbar tåring av henne! ^^ Tack så mycket! :)
När jag såg på bilderna hon knäpt från resan fick jag nog "reisfeeber", kanske därför det känns som om jag skulle ha feber ;)

Har inga läxor till imorgon.. tror jag.. :b
Och på söndag är det farsdag. Vad ska man köpa till pappa?
Jag tycker om att köpa saker till folk, bara jag vet vad jag ska köpa och bara det inte är fär dyrt :D Men inte för ofta ändå.. xb

Nu kommer både O.C. och Pako från TV:n. 'Hukan vaal e månne?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0