Blah

Hejj på dejj. Idag kom mitt studiekort! :) Tror inte att jag kommer att minnas använda den, men kan vara bra ibland :)
     Hade sovmorgon idag, sköönt. Men det förstår jag inte ännu heller, för när jag kom till skolan, satte mig ner och så kom jag på att jag glömt att sminka mig! Det är inget med att jag inte hade smink på mig, utan det att jag hade glömt bort det, för jag gör precis samma sak varenda morgon. Hmm..  Men själva skolan var ganska tråkig idag.
     Idag var det då flickornas tur att spela innebandy. De vann 2 matcher och förlorade 1. Men de slapp vidare! :)
     Efter skolan åkte jag till stan. Sökte efter gardiner med Anna. Jag hittade så många härliga saker ^^ Men köpte inget.. :(
Antingen var de för dyra eller så var det något jag inte hade plats för i rummet, de var nämligen möbler eller speglar eller så lådor.  Ska gå någon annan dag och se om jag hittar något jag kan köpa, för jag hann inte riktit genom allt idag.

Nu är det matdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0