???

Okej, först var det ganska intressant att ha en blogg, men nu, vad är det för vits att skriva om sitt liv och vardgen, när det bara är högst 6 personer som läser det? Det lättar inte att skriva ner någonting, när jag inte kan/vill skriva sådant som beskymrar mej. Men, jag slutar inte med bloggen bara för det. Kan ju hända att det bara är nogon irritation på gång..
     Iaf, har suttit och tittat på O.C. i min sköna soffa nästan hela dagen. Åt lite och duschade där emellan. Och så läste jag lite på en bok också!
     Nu har jag lust att pröva lite kläder! Så det ska jag göra.  Och det kan jag säga er, det är ovanligt! Det händer högst 1 gång om året! kanske 2..

Hittade annars något mycket intressant i tidningen idag! ;) ^^

Kommentarer
Postat av: johanna

vann siir man ens hu mang så leser? :'D

2008-10-18 @ 09:38:50
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0