För mycket att göra

Hej. Har haft väldigt mycket att göra idag. I skolan lyssnade/såg vi sista passet på en valdebatt. Det var ungefär det tråkigaste jag varit med om! När jag kom hem hade jag brottom att läsa klar en bok, jag hade kvar ungefär 90 sidor (och jag som inte läser snabbt..) som jag sedan skulle förbereda att berätta om till i morgon. Och då var det bara att börja lära sig havsströmmar, och rita 3 klimatdiagram.. :S Allt är klart nu, men bok presentationen kommer att gå dåligt, jag kan inte prata i 10 minuter! speciellt inte om en bok! :/
     Anna kom hem från Vasa idag, hon kom via Kronoby, via Anders, å hon tog med sig lite av den väldigt goda kycklingsalladen som lämnat över från festen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0