'Fredag!' eller 'Fredag..' ?

Äntligen fredag. Jag skulle inte ha överlevt en skoldag till.. :S Fast idag hade jag en lite lugnare dag, hade nämligen sovmorgon sedan modersmål, geografi och tyska, och sen blev det att sluta redan halv 2 :)
När jag kom hem åkte vi till stan till matbutiken, till en elektronik butik, hämta mamma från frisören, hämta "kina mat", hämta något ännu från Citymarket och SEDAN hem.. :b
     Ikväll blir det inte något extra inte. Ska bara ta det lungt.  Imorgon ska vi ha en lite större middag, som Anna ska tillreda.
Jag vill byta smycke i navelpiercingen! :( Har blivit led den jag har. Måste bara köpa ett först, och vänta en stund tills själva hålet är helt bra :)

Kommer inte på mera jag kunde skriva så hejjsvejjs! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0