Höstlov!

Äntligen är det höstlov! Va skönt. Har väntat på den väldigt länge!
Idag har vi dagsverk, jag ska städa pappas kontor. Får se om jag städar lite här hemma också.
Men igår kom Annalina, Emma och Johanna hit. Vi åt lite gott och sökte efter kläder på nätet. Vi hittade så många fina klänningar! Skulle vilja köpa dom alla!

I lördas var jag till Haparanda - Ikea med Anna och Filip. Jag hittade ett TV-bord, en bokhylla, soffbord, tavla och några små prydnader :) Är väldigt nöjd med allt jag hittade! Vanligtvis brukar jag inte hitta något från Ikea, i och för sig var jag ganska liter när jag sist besökte en ikea, men iaf. :D

Nu på lördag ska ja på 50 års "kalas" och servera med Anna. Får se hur det blir. Dit kommer ungefär 30-40 personer.
Jag kan nästan slå vad om att jag spiller champagne i nacken på någon! Vi får hoppas på att inget sådant händer.

Nu ska jag skutta iväg och äta (hoppeligen något gott).

Kom inte direkt på hur man använder denna sida (hehe), inlägget blev skriven ca halv 12 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0