Onsdag

Ganska lugn dag idag. Hade geografi första passet. Vi gick igenom lite vad vi ska kunna till provet. 
Sedan hade vi finska prov, som gick helt okej, tror och hoppas jag.
Sedan var det håltimme. Hade inte mycket att göra! :S Jag glömde hem boken som jag håller på läsa.. :/
Fjärde passet hade vi modersmål. Jag och Viktoria höll en liten presentation om Anton Tjechov och novellen Vadet. Gick åt skogen för min del :D
Och sista passet hade vi tyska. Var inte kul, för jag blir väldigt irriterad på läraren när hon blir lite heller arg på oss! Jag bara tål inte henne! Hon tyckte vi var agressiva när vi bara frågade vad ett ord betydde!? Hmph..

Nu har jag skrivit en av de tre texter som jag ska skriva till modersmål. Den första blev 3 sidor lång, så får se hur de två andra blir..
Jag borde läsa på geografi också, men först ska uppgiften till modersmål vara klar. Jag läste lite på geografi på håltimmen, men det var så mycket ljud runt omkring så det blev inte till något. Kunde inte koncentrera mej.

Men nu börjar salatut elämät! Hejj!

<3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
______________________________________________________________________________________________

21:34

Nu har jag äntligen skrivit klar tre texter.. huhhuh! Det var inte roligt, och de blev dåliga. Men jag hinner inte göra dom bättre!
Imorgon skulle jag ha haft sovmorgon men nej, jag ska på hörförståelse, till finskan..
Nääh.. nu får det bli lite geografi.. :S
Blaah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0