:/ .. :s .. :( .. :'(

Allt för mycket att göra! :S Idag har jag läst till psykologi prov, vilket jag har imorgon och kan ingenting! Imorgon måste jag läsa till finska provet som är på onsdag, på onsdag måste jag skriva 3 texter till modersmål om en bok jag läst - som ska vara klar till fredag, på torsdag måste jag läsa till geografi provet som är på fredag. Så på fredag får jag ta det lugnt. Men då igen på lördag-söndag måste jag läsa till modersmåls provet som jag har på måndag, då bilr det en liten paus, och så sista provet är nästa fredag - tyska.. Yschdå!

Nu skulle det verkligen passa bra med en resa! Men det kan hända att jag slipper utomlands i vinter :) men jag vill nuuu..!!! :(  Och Annalina som trolitvis ligger och solbadar just nu i cypern :( (kanske inte just nu men..)

Nej nu är det sängdags! Gonatt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0