SNÖÖÖ!!!

Snö, snö, massor med snö! :) Imorn när jag vaknade hade det börjat snöa! ^^ Bara det skulle bli en ordentlig vinter i år! Inte bara slask.. usch usch!
     Hade geografi prov idag. Den verkade gå helt okej. Jag svarade iaf på alla frågor. Och sen sista passet hade vi finska - läsförståelse.. :S Det fanns 2 olika "prov" och jag fick den längre.. :S den va konstig, och lååååång!
     Och så efter skolan åkte jag till stan med pappa, hämtade mamma, gick och handla och så hem.
När vi kom hem såg vi en bil som kört i diket några hundra meter från vårt. Men det såg ut att ha gått helt okej med dem.

Det känns inte alls som fredag! Och veckorna går väldigt fort!
I veckoslut ska jag inte göra något extra. Bara vara, som vanligt.
Ska kanske ta och se en film ikväll.

Nää nu vet jag inget mera! Hejj.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0