Hoppsan, det var visst onsdag!

Hejjåhåå. Idag blir det först tortillas + pannkaka till efterrätt, och sedan bowling :)
     Geografin gick bra idag, jag lärde mig havsströmmarna så jag kunde dem :) Men det skulle egentligen inte ha varit så viktit om jag inte kunnat dem, för vi fick själv komma upp och visa 2 om vi ville. 
     Modersmål gick också helt okej, vi berättade om boken i grupper på 3-4 personer, och läraren stod inte och lyssnade på så det vaar ganska schweet :b  På tyskan hade vi med oss en pojke från tyskland :)
    Pojkarna hade skolinnebandy turnering idag, och de vann båda matcherna! :) Go KG! :D (Kronoby Gymnasium) :b

Nu och äta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallåå, he er onsdaan!

2008-10-22 @ 16:51:18
URL: http://emmaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0