Löördaag..

Ååh! Är så arg på allt just nu! Vet inte varför, allt bara kom upp på en och samma gång. Någonting funkar inte å jaa.. inget.
Jag vill utomlands nu! :/ Till Thailand, där behövde man inte planera vad man skulle göra, man bara var, kändes som om det inte fanns några problem alls här i världen eller i livet.
Det känns precis som söndag idag. Tror att det känns så eftersom Anders, Henna och Filip va här och äta. För det brukar de vara på söndagar. Men som tur känns det bara som söndag!
Borde få klar en finska uppgift imorgon. Började på den idag, men orkade inte göra den klar. Och nästa vecka kommer det prov efter prov.. :s Har inte kollat hur många jag har nästa vecka, men allt som allt borde de vara 5 stycken. Jag har inte hängt med ordentligt på timmarna så jag borde börja läsa.. Får se hur det går.

Nu vill jag också ha nya kläder och skor! Allt möjligt! Någon som vill bjuda på en shopping runda? ;)
Ahh! Jag vill till stan, men jag vill inte gå runt med typ mamma eller pappa. För det första: mamma gnäller bara att hon är trött och inte orkar titta längre, medan pappa helatiden frågar "nå er hedee nutå fin?" eller "nå ere hedee du nutå vill ha?"..
För det andra, det sker inget roligt, man blir bara deprimerad av allt klagande..
Jag vill ha roligt!!! Har samlat på allt sprall i flera år, och nu vill den ut! Men nejjj.. nejj nejj nejj!
Ähh..




Det blev hemlagat sushi idag.. inte för mej eller Anders, men för de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0