Hemma

Nu har jag då varit hemma hela dagen. Skönt, men konstigt att stiga upp halv 1 på en torsdag.
Har hunnit göra ganska mycket ändå. Började med att torka damm, då blev det dags för en hämsk kramp i magen, och jag har ingen aning om vad det berodde på, men när den var över började jag se på filmen A Cinderella Story. Den var ganska tråkig, eftersom det inte förekom några "stora" problem, precis som i filmen jag såg på inatt Ten Inch Hero.
Mitt i filmen, när jag insåg att jag var hungrig, gjorde jag mat till mej själv och dammsög hela huset. Så såg jag klar filmen och hade inget att göra så jag gick och hämta ved.
Nu sitter jag här och undrar om jag borde se en film till?
Ja.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0