Makeover

Nu vill jag ha en stor makeover! (på mej själv..och ja det förstod säkert all redan.. nåhjaa..) Så vill jag ha sommar! NUU! :(
Jag är SÅ trött på att gå i sammasorts kläder varenda sommar, dagen in - dagen ut..
Så jag satt och sökte lite kläder, och jag hittade så mycket fina grejs! :) Troligtvis passar de inte mej, och 'min stil'. Men jag älskar dem iaf! :)

Tänk skulle man vara rik..? Jag skulle ändå inte vilja vara så rik att jag ALLDRIG behövde bry mej i pengar, skulle få alltför stora.. skuldkänslor? Skulle inte kunna njuta av livet, på så sätt som jag tycker att man borde. Men lite pengar i fickan helatiden skulle jag inte ha något problem med :)
Blah.. näeh, nu får det lov att bli något annat... hejjbaa!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0