Sommaaar sommar & sol..

Ja, nu vill Lena ha sommar! En varm, skön, ledig, rolig, HÄRLIG sommar!
Har hunnit, äta, sova, äta och söka kläder sen jag kom hem.
Och nu har vår panna stannat, precis när pappa är på resa. Varför slutar den alltid gå när det är vinter och pappa just har åkt på resa? Varenda eviga gång! (nästan)
Imorgon har jag ledigt! :) Eller rättare sagt så tar jag ledigt, eftersom jag har bara 1 pass imorgon - tyska, och den skulle vara sista passet, så jag tänker inte sitta och vänta där från 9 - 10 före 2, bara för att ha tyska. Nej.
Wohoo! Idag kommer Gray's Anatomy! :) Äntligen har jag något annat att göra än att sitta framför datorn! x)
Inget mer att tillägga.

Ursäkta stavfelen..alltid..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0