Sparkkå

Jag har ingen aning om vad jag ska slriva! Tänkte bara att jag skulle klottra ner några rader eftersom jag inte har något bättre att göra.
Den här dagen har varit helt okej. Började med gymnastik - redskapsgymnastik/innebandy. Helt okej, bara att jag hata redskapsgymnastik..
Sen efter hade jag tyska, fick veta vad vi ska läsa till provet, som jag inte kommer att klara..
Så bussresan hem. Nu sitter jag här och äter chips..
Ikväll ska jag ut med sparkstöttingen x) E & A ska springa, och det har jag inte komndition till, så jag får endera cykla (men det är för halt) eller "sparka".. Hoppas bara att det är bra väg att "stötta" på :b
Näeh nu, Hejdå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0