Lördag eller Söndag?

Ikväll har jag sovit ungefär hela tiden.. :s Men så har jag nog också sett på tv me mamma och så har jag mumsat i mig alltför mycket godsker :S
Glömde säga att jag idag på dagen sydde fast knappar (en på varje, som tidigare fallit bort) på mina vantar :D Inte varje dag jag syr :b tror jag sist sytt något på 7:an, vilket är för ca. 3 år tillbaka..
Bra att veta allt detta ;)
Imorgon blir det innebandy! :) Ska åka och se på Emmas innebandymatch med Annalina :) Har en gång tidigare varit och se på en innebandymatch, då var också Annalina med och spela. Tror att Johanna t.o.m. spelade :) Det är mååånga många år sedan.



Pappsatt!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0