Wohoo!

Gratulerar till Nibacos som vann första matchen 9-0 och andra matchen 2-0! :)
Det var kul att se på deras matcher! :D Även om jag inte förstod varför de avbröt helatiden, men iaf :D
Efter att jag kom hem så har jag bara ätit :S Var SÅ hungrig när jag kom hem! Eftersom jag bara åt 2 müslibars på hela dagen.. Nu kan jag inte ens tänka på mat x(
Skönt med inga läxor till imorgon! (tror iaf att jag inte har några..)
Tänker lägga mej tidigt idag, (försöka åtm.), så får jag ju sova 1 timme längre, p.g.a. sovmorgon :)

Lustigt, jag kom på att igår på kvällen när jag sov ringde min telefon, så jag svarade, och det var pappa. Han frågade om jag ville ha parfym eller något annat från båten. Så var jag så sömnig att jag svarade: "Nej, men lite godis kan du köpa...ZzzZZzzzz..." :o Han hade tur att jag sov.. Inte för att jag ändå skulle ha viljat ha parfym, men..

Dagens: "Lihapallo kävelyllä."

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0