Argh

Blahh, vilken tråkig dag. Som sagt, skolan var trög, jag sov i 3 timmar efter skolan (inte bra), jag och Emma borde få klar en religions uppgift till imorgon, men vi hittar inte innehåll (kan man säga så?), jag har tråkigt, bloggen fungerar inte ordentligt, jag får snart panik!
Just nu kommer det lipstick jungle i tv, den är dålig. Mycket tråkig! Jag fick boken på köpet en gång när jag löpte cosmopolitan, har orkat läsa kanske 10 sidor..
Morgondagen blir inte rolig. Har egentligen bara 1 håltimme, för att vår tyska lärare meddelade idag att vi kommer att ha dubbla pass tyska imorgon, den ena kommer in istället för EH, när vi troligtvis skulle ha ledigt.. Suck.. Med F.. (ingen förstod knappast det där..)
Nu ska jag läsa Emmas blogg, + en email jag fick från Facebook. Spännande..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0