Föddis

Grattis Emma! :)

Idag fyller lilla Emma 17 år! :) Bara ett år kvar tills du är 18! Alltså inte så länge! ;D

Idag har skolan varit lätt.
Musik - arbeta på projektet med E & A.
Tyska - samma vanliga.
Så var jag till skolhälsovårdaren ett varv, för att visa navel piercingen. Hon bytte smycket, eftersom den som jag fick när de gjorde den var oäkta (nickel?), därför har den inte läkt på rätt sätt. Så nu ska vi håppas på att den blir bra! :)
Ikväll var jag ut och gå en bit och sen och 'boda' lite med E & A. Blev lite mera 'bådase' för mig denna gång :D Men man kan nästan inte kalla det för 'bådase' ändå xD
Jag såg lite på Gossip Girl idag. Det är helt roligt att se på dem om man en gång börjat, men att börja - det är tungt :D
Nu borde jag göra religions läxan.. Får se om jag orkar.
+ att imorgon har vi hålpass när vi egentligen skulle ha tyska! :):):):) Weii!
Heips!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0