FREDAG! :)

Hejjssanhoppsanfalleralleraa! x) Ujj vilken dag.
Jag fick lite brottom i mårse. Jag kom till vår vägskäl och skulle se om det kom bilar så kom det en då, så tänkte jag 'ja, jag hinner nog över före bilen..VA?! BUSSEN!'.. Jaa då var det bara att springa. Som tur var en annan flicka vid busshållplatsen, så den stannade där iallafall..

Religion - Vi trodde att vi skulle få jobba på grupparbetet, men nej. Istället satt vi och skrev och lyssnade på något vääääldigt tråkigt och ointressant!
Tyska - Bytte klassrum :D Sen var det bara som vanligt, lyssna, uppgifter, gå igenom läxan mm..
Mat - Ris och broilersås :D
Fysik - Förstod INGET..
Musik - Helt okej. Sjöng lite, mest teori bara..
Hålpass - Pappa hämtade mej, så åkte vi till stan.

Ikväll kommer Emma hit, får se vad vi hittar på :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0