Fredag - Lördag

Hejjssan!
Gårdagen var.. *blackout* ..Ja den var helt okej, efter skolan åkte jag iväg till stan, köpte då Emmas present, men bara halva, eftersom den ena halvan inte finns, iaf just nu.. Men det får bli något annat då istället, men jag vet redan vad det får bli x)
Men så på kvällen kom Emma hit :b Då var det min tur att sova... xb eheh.. Men nog hade vi ändå ganska roligt, om man riktigt tänker efter xD
Glömde nästan säga att mina Ellos/Josefssons käder/saker kom igår! :) De var helt bra, men en av tröjorna kommer jag troligtvis att skicka tillbaka. Men skönt att de äntligen kom :)
Hur blir det ikväll då? Any ideas?

Kladdigt, men mättande ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0