God morgon!

Det snöar! ^^  Har lust att gå ut, men kan se lite dumt ut om man varndrar på där ensam mitt i sööfallet :D Kanske jag får Anna med mej..
Inatt fick jag inte sömn alls.. Igen. Sist jag såg på klockan var den halv 7. Jag hade halv sovit där före, jag minns t.o.m. vad jag drömde/tänkte. Så just när jag höll på somna, hörde jag något som knakade hårt i huset, eller printern knakade till, och så hårdskivan som surrade och typ fick något fel... Jag brukar vanligtvis inte reagera på dedär ljuden, men inatt var jag extra känslig. Eftersom Anna berättade något läskigt om ett hus någonstans i.. Frankrike? Det "spökade" där och hördes nå ljud..

Nejj alltså nu vill jag resa!!! :( Helst till någon stad (utanföre Finland). Jag kan nästan säga att jag älskar att bo på hotell :D Bättre här i Finland (eller Sverige), för utomlands har de så skarpa sängar, och kuddarna är skarpa som tegelstenar, eller så existerar dom inte (iaf känns det så). Vem vill sova på en 5mm "tjock" kudde? inte jag.. x) Inte när man är van att sova med 3-5 kuddar här hemma.

Nu orkar jag inte babbla på om onödigheter som inte intresserar någon! :D Bye!

Btw, det snöar inte längre :(

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0