Ja se det snöar!

Skönt med lite mera snö :)
Vad ska man idag?  - Ingen aning.
Håller på städa mitt rum lite. Är ensam hemma så därför :D

Läste för några dagar sen något som jag skrivit för ungefär 3 år sen, i en "dagbok" på nätet. Mitt liv lät helt rolig den tiden. Måste säga att den har nog sänkt på takten ganska rejält, på vissa områden iaf.

Det ser precis ut som att någon skulle strö pudersocker från en sil, när man tittar ut :b

Inatt fick jag inte sömn. Så, jag såg en film, American Pie - Band Camp. En halv 4 tiden skulle jag börja sova, sista gången jag såg på klockan var den halv 6. Så sov jag till halv 3. Borde inte göra det, vill inte göra det, men jag kan inte stiga upp bittnare om ingen drar upp mej med makt. Vilket ingen kan göra, eftersom de jobbar eller så sover min kära syster lika länge i rummet brevid.  Men, snart måste man ju till skolan, så då blir det en lite bättre rytm på dagen.

Nu ska jag fortsätta städa, bye.

<?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0