Ömm.. Onsdag?

Ja, idag är det väl onsdag? Är så trött att jag inte ens kommer på vilken veckodag det är idag..
Känns som att jag kune ha feber.. :S nej nej nej! :(
Ojj fy, den här dagen har inte alls varit rolig! Vi hade dubbla tyska + att jag fick veta att jag har tandläkartid idag! Men det gick bra, nu har jag bara gula tänder, på grund av fluoren.. eller vad det nu heter. Så trodde vi att vi skulle få jobba på religions projektet idag på timmen, men nej, det fick vi visst inte. Men vi fik den klar i alla fall. Så sista timmen när jag hade hålpass slapp jag inte hem, så jag fick vänta i skolan och jag var SÅ hungrig!
Nu har jag då proppat i mig hur mycket som helst, just när jag hade ätit klart kom pappa hem med mat.. :S
Allt smakar fluor :( Och allt är skit! xD
Haha :D Nej nu ska jag sluta av.. Hejjdå! :b

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0