Första dagen

Min första dag år 2009 såg ut såhär:
  • Steg upp klockan 3
  • Läste lite på en bok
  • Gick och se om butiken var öppen (den var stängd)
  • Satt vid datorn
  • Såg på tv och åt choklad
  • Skrev blogg.
Inte så intressant dag nej. Nu ska jag se om vi har någon bra film som jag kan kolla.
Har blivit en film freak, typ. Inom 2-3 dagar har jag sett Sex And The City Movie, The Women, Baby Mama, Birds Of America, Pineapple Express.. Ännu någon? Minns inte.. När man inte har något att göra så, vad kan man.
Är på lite bättre humör nu. Heh, låt kanske lite deppig här tidigare.
Så kollade jag igenom bilder från igår. Inte så många onödiga bilder denna gång.
Bilderna från juldagen var suddiga och bara på folk som dansar i en klump, men igår fick jag bilder på personer t.o.m. :D


                
Annalina                     Mia                                  Malena                        Maarit


         
Johanna                     Emma                   Sandra
                   

    
                       Emma          The Dancefloor
(Hade ingen bild på Ninni, så kom namnen lite konstigt, men orkar inte ändra mera..)
Ifall någon vill ha bort bilden på sej själv så är det bara att säga till.

Baa så ni veit - ni e viktå <3
Mera eller mindre.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0