Whoot?!

Hej! Nuu ska "lilla" Lena och sova! (snart..)
Är ganska trött efter bara 1½ timmars sömn förra natten.. :s men så sov jag kanske 2 timmar när jag kom hem från skolan, eftersom jag hade så svårt att hålla ögonen öppna x)

Första skoldagen var trååkiig! På musik behövde vi ungefär bara lyssna på när läraren babblade på, ooch på elevhandledning hade några lärare några små ord att säga till oss och såå var det ledigt resten av lektionen. Efter mat, som bestod av fisk, hade vi tyska. Det första vi gjorde var att vi hämtade våra böcker från info, eftersom de just kommit dit :b Sen religion, vi började jobba på med vår grupparbete (kröhöm), sen hade jag hålpass, så slapp jag t.o.m. hem :)
Ojj vad det var kul att läsa hur min skoldag såg ut, visst? ;)

Imorgon börjar jag egentligen först klockan 11, men jag måste gå till skolan redan med halv 9 bussen..

NU ska jag sova! ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0