John Lennon

Ida fyllder Ninni 18, så grattis grattis! :)

Var ut å ga me Johanna & Zorro ikvelld. Saan foo vi ti strande å drick kakao :b Tå vi sat ter å drack så flöit mittiallt en storan tunnå om ner et forsse :D

Tzenns som et ja sko ha laga gårr mytzi skoluppgifta ida. Laga feedi en diktanalys, skreiv feedi en book review på engelsk. Å tå ja skåda mail min så hadd ja fått en mail et ein email som ja har tzicka int har fe fram. Å he va ju såklart tå en uppgift ti Polenreiså. Ja hadd skriva feil email adress, elder hedee slute sko va .fi men ja hadd laga .com :b Å ja hadd int spara e nastans, men tå kom ein på klasse min på et he sko bod finns tij på lähetetyt, å visst var e tij! :) Så ja tzicka in e, å ti reetta adresse deher gangå tilåmee! :b

Å typiskt me så söndra ja jackå min ida, ein åv ti som ja ska ha me ti polen, ein åv nyast jackona min! Arg vaalt ja! Dragtzedjå var no liti sånder från förr, men ida töjsta e ut naveg å he sippa heilt.. Nice!

Baa 2 da kvar i skola! Tå er e vikåslute å san far vi ti Polen! San buri tå sista periode! Otrolit skönt!

Neenu måst ja noo faa å dze na meir vettit! Hejhej! :)

John Lennon - Imagine (laga diktanalys om deher beta ida)


John Lennon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0