Chocolate Chip Cookie

På deher dan har e hend meir en i hela live min. Ungifer.

På mårne fo ja i dusch, san fo ja å pappa å pro ny bmw (oj tå man sko ha vunni på lotto ida.. ja, alltså isf sko ja ha tzöft e åt pappa ;), san heim. Seinari på kvellde baka ja Chocolate Chip Cookies, å tå ja sat å skåda på tv hört ja na jude, å burja funder om e er tilifon min som ringer, om e låter såsten, å visst var e he, he va Sandra, så hon å Jessica kom ti oss på kaffe, san har ja checka lotto, men nix, int vann ja naa :(

He låter int som et ja sko ha dzort na, men he tzenns söis :D Iaf tå man jemför me t.ex. en vanlian skolda!

Nu ska jag.. skåda en avsnitt Friends?

Ja btw, om ni nangang ringer åt me å ja int svarar, så er e antaglien för et ja nynnar mee melodi, å int veit et he er tilifon min som ringer..


Chocolate Chip Cookie
Ti sir heilt klotto ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0