Cape Cod - lödan

I fridas på pause min fo ja ti Linas huse ter Maria å Lina lå i pole. Men ja hadd så kortan paus så ja hinda int bada na, buhu. San på kvellde fo jag, Alexa å Malene ti en hemmafest i Scituate, lömma san tij ti natte å nesta mårn kl. 8 fo vi ti Malenes. Ti som måd minder bra soudd en par tim å jag skypea me mamma å pappa. San fo vi heim å pack å ja storsteda rume min mesama. Tå kl. var nember 1 fo vi ett M me makt, haha, hon vila int sitit i bile yvi 1 tim..
Vi tzört ner ti Cape Cod, checka in ti hotelle i West Yarmouth (som vi imisstag hadd boka ti september.. whups, men ti hadd som tur ein rum kvar). Vi fo ut å ita i Hyannis ti Colombo (om ja minns reett), gad runt, tzöft godis (min lösgodis valt ti kost $1.60! Sko kona val liti billiari i Finland..) å san fo vi tibaka ti hotelle. Vi böit om ti bikini å sesst ner i hottub å to några simtag i pole. Seinari skåda vi 2 film: Mirror mirror å Dear John.
 
 
 
 
 
.     .     .
 
 
Hyannis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Candy Korner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0